Na Wawel?

A już myślałam,że tragedia jaka się wydarzyła zbliży jakoś do siebie podzielony naród polski.

Ale niestety.

Myśląc o miejscu w jakim pochowana ma  zostać para prezydencka

NIDGY przez myśl by mi nie przeszło,że będzie to Wawel.

Nie mam zamiaru rozpisywać się o czyiś zasługach lub ich braku-nie czas na to teraz.

Ale osoba,która zdecydowała o pogrzebie w Krakowie (myślę,że rodzina sama na ten pomysł nie wpadła) na pewno miała świadomość tego,że zaprzepaszcza  ledwo tlące zanikające  podziały między ludźmi.

Szkoda

A czymże Warszawa zawiniła,że niegodna??

Categories: Zdziwienie | 2 komentarze

Zobacz wpisy

2 thoughts on “Na Wawel?

  1. Warszawa sama w sobie raczej niczym. To układy międzyludzkie są główna siłą napędową dla tego kuriozum.
    Na początku media podawały, że wyboru dokonała rodzina. Teraz już obok rodziny, pojawia się kościół. Ciekawa jestem kto jeszcze „zostanie ujawniony”.

  2. boonoonoos

    są tacy co tylko w skłóconym środowisku czują się jak ryba w wodzie
    i nie chcę chyba wiedzieć jakie chore aspiracje ma ta decyzja zaspokoić
    bo postanowiłem się nie denerwować

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

