Wróciłam

Wróciłam

na pewno odpoczęłam.

Patrzyłam sobie w niebo,chodziłam nad jezioro.

Świeże rybki zjadałam.

Szukałam grzybów,ale tylko kurki jadalne były.

I wszelkie małe stworzenia obserwowałam.Z dużych tylko jedna krowę z oddali dojrzałam.

Byłam bez dostępu do wszelkiego rodzaju gazet,telewizji,komputerów-komórka mi padła po dwóch dniach-nie było gdzie naładować.

I pewnie dlatego było pięknie-wstawałam razem ze Słońcem i razem z nim szłam spać.

Niechętnie wracałam bo i nie ma do czego.

Categories: Moje zdanie | 4 komentarze

Zobacz wpisy

4 thoughts on “Wróciłam

  1. Zatem witaj, na łonie natury to wspaniały wypoczynek, oby na długo Ci starczyło tego wypoczynku. Pozdrawiam.

  2. Bogusia

    No to fajnie Asnenatko że wróciłaś .. zdjęcia oddają twoją pogodę ducha, ujęcia chwil zatrzymane w czasie..piękno natury .. uściski Asenatko 🙂

  3. Przez ten krótki niebyt mam tylko zaległości w czytaniu blogów-muszę to nadrobić

  4. Wspaniały taki wypoczynek z dala od wszelkiego rodzaju mediów:)

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

