Dzieci witające Kaczyńskiego

Dopiero dzisiaj obejrzałam,odsłuchałam jak prezesa Kaczyńskiego dzieci z Nowego Sącza witały w ramach wizyty a raczej walki o „dusze” między PiS a Solidarną Polską

My tu pamiętamy na skwerze katyńskim o tych co zginęli, o Lechu Kaczyńskim. Chcemy poznać prawdę, niech Bóg dopomoże – panie prezydencie, panie profesorze. Serdecznie witamy Cię panie premierze.

Przykre to jeżeli dorośli manipulują dziećmi dla osiągnięcia swoich celów politycznych.

Categories: Wkurza mnie | 3 Komentarze

Zobacz wpisy

3 thoughts on “Dzieci witające Kaczyńskiego

  1. nie pierwszy to raz i nie ostatni… takie rzeczy zawsze się zdarzały i będą zdarzać niezależnie od poglądów…

  2. Też zwróciłem na to uwagę. Ręce opadają. 😦

  3. Dla tego już wolę jak za politykę biorą się sukinsyny i cynicy – przynajmniej nie epatują mnie tanim sentymentalizmem – cóż w demokracji niestety takie chwyty mają swoje wzięcie, tak samo jak błękitna koszula Kwaśniewskiego, czy luzacka mimika Tuska.

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

