Moje TOP5 -Najpiękniejsza Aktorka

Siedzę tak sobie i się nudzę. Postanowiłam więc stworzyć listę  moich ulubionych  gwiazd światowego kina.Żeby było trudniej i ciekawiej w każdej kategorii zdecydowałam umieść tylko pięć osób.

Wzięłam kartkę i w poszczególne utworzone przeze mnie kategorie zaczęłam wpisywać nazwiska.Potem je wykreślałam wpisywałam nowe,żeby po jakimś czasie zaczynać wszystko od początku.Aż poprosiłam moją Mamę,żeby mi pomogła.I wreszcie po długich dyskusjach ustaliłyśmy wszystkie osoby

Muszę tylko zaznaczyć,że dla mojej Mamy i mnie liczy się bardziej to co było niż to co jest.Chodzi oczywiście o świat filmu.

Pierwsza kategoria

Moje TOP5 -Najpiękniejsza Aktorka

Greta Garbo

Rita Hayworth

Elizabeth Taylor

Audrey Hepburn

Marylin Monroe

Categories: Filmu świat | 3 Komentarze

Zobacz wpisy

3 thoughts on “Moje TOP5 -Najpiękniejsza Aktorka

  1. A Polskie aktorki, na którym są miejscu ?
    Pozdrawiam. 🙂

  2. Polskie??
    muszę osobną kategorię stworzyć dotyczącą polskiego kina.
    Ale to może później 🙂

  3. sitelola

    Oj…później, później…Bo poza ostatnimi paragwiazdkami na naszym firmamencie za dużo blasku nie było…
    Osobiście , sztampowo i standardowo widzę dwie, może trzy kandydatury…

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

