Ostatnio

Ostatnio nic nie robię tylko z chorobami walczę

W poniedziałek zaczęłam rehabilitację na kręgi szyjne-co mi niby mają pomóc na moje bóle głowy.Na razie żadnej poprawy nie ma,ale może potem.

Od jakiś dwóch tygodni jestem w programie dla astmatyków.Dostałam leki i muszę dmuchać w urządzenie co się vitalograph zwie.Mam lepsze wyniki  z czego się cieszę.

A jeszcze na to wszystko bolały mnie oczy (kropelki mam już od dawna). Dlatego postanowiłam na jakiś czas wirtualny świat opuścić,żeby moje patrzałki trochę sobie odpoczęły.

Róże sobie dzisiaj kupiłam.

 

Categories: Moja skromna osoba | 9 komentarzy

Zobacz wpisy

9 thoughts on “Ostatnio

  1. Róże – piękne.
    Życzę dużo cierpliwości i zaparcia. W kwestiach zdrowia są one niezbędne.

  2. Zgadza się jeżeli się chorym jest to cierpliwość wskazana

  3. Dużo zdrowia, sił i pogody ducha:-)

  4. Trzymaj się mocno! Mam też parę świństw, które mnie się czepiły i nie chcą puścić, trzeba walczyć.
    A róże to moje ukochane kwiaty. PRZEPIĘKNE te Twoje! 🙂

  5. Róże piękne, życzę wytrwałości!

  6. Piękne róże – życzę wytrwałości 🙂

  7. Nic nie cieszy, gdy zdrowie popsute. Mam nadzieję, że już wszystko wrócilo do normy.

  8. Życzę zdrowia Asenato, a róże są piękne.

  9. Witaj Asenato, bardzo piekne te anioly, jesli pozwolisz to chcialabym je wykorzystac do promowania koncertu muzyki klasycznej z serii “Polish Music at Polish Hall” w Portland w stanie Oregon. Najblizszy koncert to muzyka barokowa i te muzykujace anioly pasuja jak ulal.
    Daj znac, czy sie zgadzasz
    pozdrawiam cieplo,
    Agnieszka

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

