Otrzęsiny

Salezjańskim Gimnazjum w Lubinie na  tzw. otrzęsinach dzieci chodziły na czworaka i musiały zlizywać bitą śmietanę z gołych kolan księdza, dyrektora placówki.Na tym akurat zdjęciu ksiądz siedzi spokojnie rozparty w fotelu, trzymając w ręku kij.

Kuratorium jak na razie nic nie zrobiło,ksiądz nie widzi nic w tym złego (zdjęcia są ze szkolnego profilu szkoły),rodzicom to nie przeszkadza,dzieci to bawiło.

A jak dla mnie to jest upokarzające,wstrętne,uwłaczające godności tych dzieci.

Categories: Moje zdanie, Wkurza mnie | 4 Komentarze

Zobacz wpisy

4 thoughts on “Otrzęsiny

  1. Wydaje mi się,że wydziwiasz tylko dlatego, że to ksiądz. Nie pamiętasz otrzęsin z lat 70. Były jeszcze dziwniejsze wyczyny. Od antyklerykalizmu niektórym, zwłaszcza Gazecie Wyborczej, która to opisała, poprzewracało się w głowach.

  2. Nie dlatego,że ksiądz
    tylko dlatego,że dorosły facet!!!! a przy okazji ksiądz.

    Ja zawsze byłam przeciwna wszelkiego rodzaju takim imprezom.

  3. Dla mnie to obrzydliwe. Dorosły facet, a do tego ksiądz, czyli ktoś, kto powinien być autorytetem
    ( moralnym). Fe!
    Zgadzam się całkowicie z Tobą Asenato!

  4. Caddicus Caddi, myśl co piszesz. Ja nie widzę tego problemu z pozycji antyklerykała lecz moralności. Czy Twoja reakcja byłaby taka sama gdyby był to pan od chemii? W stosunkach z dziećmi i młodzieżą, bez względu jaki model wzajemnych stosunków przyjmiesz, jest nieprzekraczalna granica, która tu ewidentnie została przekroczona. A mówiąć o otrzęsinach z lat 70 masz chyba na myśli otrzxęsiny wśród braci studenckiej co zmienia perspektywę widzenia. No cóż, relatywizm moralny to wygodna postawa.

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

