Jeszcze raz o katastrofie

Profesor Radosław Markowski w TOK FM w wywiadzie odniósł się do tak zwanej katastrofy smoleńskiej.

 Tysiące ludzi odchodzą, też z powodów niezawinionych przez siebie. Jest coś wyjątkowo niefajnego, nikt się specjalnie nad tym nie pochyla i nie interesuje….
Uważam, że życie i śmierć człowieka są sprawą indywidualną. W tym przypadku (katastrofa smoleńska), siłą rzeczy ona musiała być upubliczniona, ale… Tyle ile my wszyscy jako podatnicy, ile państwo polskie na rzecz tej setki, która zginęła w katastrofie smoleńskiej, zrobiło i robi, po prostu przekracza wszelkie granice proporcji w stosunku do innych śmierci

Ja się pod tym co pan profesor powiedział obiema rękoma podpisuje.

Categories: Moje zdanie | 4 komentarze

Zobacz wpisy

4 thoughts on “Jeszcze raz o katastrofie

  1. Pani Peonia

    Słyszałam tę wypowiedź i przyznam, że odebrałam ją jako werbalizację tego, co sama myślę. Miłego dnia!

  2. To moje myśli.Niemal dokładnie.

  3. Popieram

  4. Moje myśli również… Ginie Prezydent, parlamentarzyści i wszyscy dowódcy wojskowi? Cały aparat państwowy idzie w ruch…współpraca międzynarodowa, śledztwo, teorii spiskowych od groma i ciut.

    Ginie żebrak, albo zwykły ciężko pracujący i praworządny podatnik? A co to kogokolwiek obchodzi…

    😦 😦

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

