Walczę

A ja jak zwykle walczę z przeziębieniem,a co za tym idzie także z problemem wdechu i wydechu powietrza z płuc.Czyli astma chwilowo decyduje o moim życiu.Chociaż wiem,że jesienią to jeszcze pikuś,zimą to dopiero da mi w kość.Dlatego motto na nadchodzące miesiące to ABY DO WIOSNY.

Zrobiłam sobie teraz tak zwany Tydzień z książką to znaczy postaram się przeczytać ( ze zrozumieniem!) trzy książki

Może się uda-bo coś chyba po lekach które aktualnie połykam jakoś szybciej  Hypnos mnie odwiedza.

Categories: Moja skromna osoba | 2 komentarze

Zobacz wpisy

2 thoughts on “Walczę

  1. Pani Peonia

    Życzę zdrowia. Miałam kiedyś astmę, wiem co to znaczy. Dbaj o siebie. Mnie pomagają szczepienia przeciw grypie, nie wiem czy stosujesz?

  2. Ale kwestia oddechu nie wiąże się chyba z „Przyj i oddychaj”?:-)
    Milej lektury.

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

