Hotel Marigold

W końcu wszystko będzie dobrze. A jeśli nie jest dobrze, to jeszcze nie koniec.

Wybrałam się do kina na „Hotel Marigold”

hotel marigold

Jest to historia siedmiorga emerytów którzy z rożnych względów postanawiają zmienić swój los i wyjeżdżają do Indii.Bo tam podobno według reklam w internecie znajduje się najlepszy dom spokojnej starości-tytułowy Hotel Marigold.Jak to zwykle bywa co innego reklama,co innego rzeczywistość-co nie przeszkadza bohaterom przeżyć wiele zabawnych,wzruszających,a nawet romantycznych przygód.

Główną zaletą filmu jest występ świetnych brytyjskich aktorów,że wymienić Judi Dench,Maggie Smith,Billa Nighego i Toma Wilkinsona.

Przeczytałam gdzieś,że film jest naiwny,banalny-może i tak ale ja obejrzałam go z przyjemnością.Dla mnie jest on ciepłą, sympatyczną,optymistyczną opowieścią o tym,że nawet emerytem będąc człowiek chce być potrzebny i kochany.

Polecam,chociaż raczej osobom bardziej dojrzałym.
Categories: Filmu świat | 2 komentarze

Zobacz wpisy

2 thoughts on “Hotel Marigold

  1. Bo wesołe jest życie staruszka.
    Potrzeba pogodnego i radosnego podejścia do życia i starości. Nie można tej ostatnie fazy naszego życia przykrywać blichtrem tężyzny fizycznej i kultem młodości, które i tak każdemu przeminą.

  2. bogusia

    Bardzo dawno nie byłam w kinie ot bilety zbyt drogie i szkoda, zapowiedż filmiku niezła, może uda mi się znależć go po jakimś czasie na YT …

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

