Książki

Młodsze pokolenie coraz częściej zamiast książek papierowych wybiera e-booki

Ja sobie nie wyobrażam życie bez książki.Dla nie mniej ważne niż przeczytanie,jest samo obcowanie z książką.

Może to się wydać dziwne ale ja ją muszę dotknąć,poczuć zapach papieru,szum przerzucanych kartek.

ksiazki

Pamiętam jak kiedyś miałam remont w domu i musiałam wszystko na jakiś czas wszystko wynieść do piwnicy.Bez książek czułam się jakby zawieruszyła się jakaś cząstka mnie.

 

Categories: Moje zdanie | 3 komentarze

Zobacz wpisy

3 thoughts on “Książki

  1. Mam mniej więcej to samo 🙂

  2. Do dziś mam w pamięci specyficzny zapach biblioteki, jaki wraził mi się od pierwszego razu, gdy pod koniec lat sześćdziesiątych pojawiłem się w niej po raz pierwszy:-)))

  3. książka TYLKO w formie papierowej – Będąc w Żaganiu zwiedzaliśmy bibliotekę Poaugustiańską – ależ cudeńko. 🙂

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

