Anna

Jutro w TVP1 o 20,30 drugi odcinek  serialu Anna German.Tajemnica białego Anioła”. Polecam.

Tylko Jej piosenki są w stanie dotrzeć do mojego zatwardziałego serca.

Na tamten brzeg
kieruję moją łódź
Nie próbuj wstrzymać jej
i nie mów do mnie „wróć”.
Nie wzywaj mnie
i nie patrz, nie patrz tak,
A gdy Ci będzie źle
milczeniem daj mi znak.

Po tamtej stronie tylko wiatr
i wielkiej ciszy śpiew
Nie gniewaj się ja muszę tam
Na tamten brzeg!

A jeśli zechcesz ze mną być
i czasu wstrzymać bieg
To wszystko rzuć i do mnie przyjdź
Na tamten brzeg.[…}

Categories: Filmu świat, Muzycznie | Dodaj komentarz

Zobacz wpisy

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

