Cieszę się

Cieszę się,że już marzec.Wiosna nadchodzi.

Jakoś udało mi się przetrwać ten najgorszy dla mnie początek roku.Bez szpitala-a to cieszy.Chociaż dalej siedzę w domu,chyba tylko z trzy razy w tym okresie udało mi się wyjść z moich prywatnych Kamiennych Kręgów.

Może jutro znowu spróbuje,tak chociaż parę kroków,na drugi dzień jeszcze parę-i się wiosennie rozbujam.

Tylko muszę uważać bo w zeszłym roku za szybko „wiosnę poczułam”  –  na antybiotykach i łóżku się skończyło.

Więc bez szaleństw.

1267299062_by_Radek007p_600

 

Categories: Moja skromna osoba | 5 komentarzy

Zobacz wpisy

5 thoughts on “Cieszę się

  1. Zatem hasło marca brzmi: Róbmy wiosnę!:-)))

  2. Anonim

    W ogrodzie już Ciemierniki kwitną na całego – Przebiśniegi też zaczynają się kwiatami uśmiechać do wszystkich – wiosna, wiosna idzie. :-)))

  3. Ech i znowu mnie jako „Anonima” zapisało. 😀

  4. omg! posikałam się 😉

  5. U mnie też się wiosennie zrobiło i coś mnie pogryzło… Co zrobić?

    Uważaj na siebie, proszę… 🙂

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

