Echo

Jak już pisałam wcześniej dopadły mnie problemy sercowe ,wyniki niby nie najgorsze,ale samopoczucie paskudne.Powinnam zrobić echo serca -potrzebne jest skierowanie.Ale jak to bywa w polskiej rzeczywistości-lekarz rodzinny wystawić go nie może.Trzeba się udać do specjalisty kardiologa.

A wiadomo jak lekarz specjalista to chory powinien się uzbroić w cierpliwość (chyba,że ma nadmiar gotówki,wtedy z dnia na dzień jest mile widziany).Ja muszę się przyznać szczęście miałam (!!!) bo  udało się mnie wcisnąć w zwolnione miejsce.Moje rozklekotane serce musi jakoś do 30 WRZEŚNIA wytrzymać.

I ogólnie rzecz biorąc nastrój mam do…sami wiecie czego.

 

Categories: Moja skromna osoba | 1 komentarz

Zobacz wpisy

One thought on “Echo

  1. te terminy są okropne, nie mogę sobie wyobrazić nawet jak można świadomie ludzi skazywać na takie wyczekiwanie…

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

