Korespondencyjny Kurs Biblijny

Zastanawiam się czy udało się komuś z Was przeczytać  całą Biblię-od Księgi Rodzaju po Apokalipsę.Ja od razu się przyznam próbowałam,ale nie do końca mi się to udało.

Dlatego,żeby się zmotywować zapisałam się na Korespondencyjny Kurs Biblijny.

Całość Korespondencyjnego Kursu Biblijnego można podzielić na pięć części.

Część pierwsza (zeszyty 1 – 7): Ewangelie i Dzieje Apostolskie.

Część druga (zeszyty 7 – 14): Listy Apostolskie oraz Apokalipsa.

Część trzecia (zeszyty 15 – 21): Pięcioksiąg Mojżesza.

Część czwarta (zeszyty 22 – 28): księgi historyczne oraz prorockie.

Część piąta (zeszyty 29 – 35): Księga Psalmów oraz pozostałe księgi Starego Testamentu.

Uprzedziłam lojalnie,żem osoba niepokorna i łatwo ze mną nie będzie.To znaczy z moim jak ja to nazywam heretycko-wolnościowo-feministycznym podejściem do religii trzeba będzie szukać jakiś kompromisów.Zobaczymy.

Dawno temu ukończyłam podobny kurs u Chrześcijan Dnia Sobotniego.

Categories: Moja skromna osoba | 8 Komentarzy

Zobacz wpisy

8 thoughts on “Korespondencyjny Kurs Biblijny

  1. mi się udało 🙂 teraz czytam kolejny raz 🙂

  2. ja przeczytałam tylko stary testament… może dlatego jestem głęboko niewierząca ;). Dziś, na spacerze, widziałam ogłoszenie „darmowe konwersacje po angielsku na tematy… biblijne „

  3. Ja przeczytałam! Całą, ale to było tak dawno temu….
    😉

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

