Tęcza

Po Marszu Niepodległości

tęcza

Księga Rodzaju 9

12 Po czym Bóg dodał: «A to jest znak przymierza, które ja zawieram z wami i każdą istotą żywą, jaka jest z wami, na wieczne czasy

13 Łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną a ziemią.

14 A gdy rozciągnę obłoki nad ziemią i gdy ukaże się ten łuk na obłokach,

15 wtedy wspomnę na moje przymierze, które zawarłem z wami i z wszelką istotą żywą, z każdym człowiekiem; i nie będzie już nigdy wód potopu na zniszczenie żadnego jestestwa.

16 Gdy zatem będzie ten łuk na obłokach, patrząc na niego, wspomnę na przymierze wieczne między mną a wszelką istotą żyjącą w każdym ciele, które jest na ziemi».
17 Rzekł Bóg do Noego: «To jest znak przymierza, które zawarłem między Mną a wszystkimi istotami, jakie są na ziemi».

Categories: Wydarzenia | 2 Komentarze

Zobacz wpisy

2 thoughts on “Tęcza

  1. Iście biblijne interpretowanie tęczy:-)

  2. Przykre, jak bardzo ludzie potrafią zdziczeć czasami.

    I przykre jak daleko symbol tęczy odszedł w ludzkiej świadomości od tego pierwotnego znaczenia…

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

