Wystawa

Wystawa prac Vlastimila Hofmana- Zielona Brama

Zgodnie z tytułem wystawy, „Jestem malarzem uczuć i przeżyć”, ogromna część prezentowanych prac to pełne emocji sceny rodzajowe z życia mieszkańców polskich wsi. Sporo tu portretów ludzi ubogich, strudzonych pracą czy pogrążonych w modlitwie. Nie brak też prac, w których autor odnosi się do kwestii patriotyzmu – jedną z nich jest „Alegoria niepodległości Polonia”, przedstawiającą nagą kobietę z szybującym orłem w tle. To malarstwo, które zachwyci przede wszystkim miłośników stylu Malczewskiego. Może się podobać, ale może też szybko znudzić.

trojmiasto.pl

1

765432

Przepraszam,że chwilowo nie zaglądam na ulubione blogi

ale mój program antywirusowy dostał obłędu i na każdej stronie „wrzeszczy”,że wróg nadchodzi.

Czekam,aż mu przejdzie.

Categories: Wydarzenia | 1 komentarz

Zobacz wpisy

One thought on “Wystawa

  1. Faktycznie duże powinowactwo do Malczewskiego. Takie malarstwo alegoryczne, choć nie tylko. Podobają mi się te kobiety na śniegu. 🙂

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

