Kluczyk

„Jeśli posiadasz coś dostatecznie długo, możesz to wyrzucić. Jeśli cokolwiek wyrzucisz, od razu będziesz tego potrzebować.

Prawa Richarda

Leżał sobie taki mały kluczyk w pudełku.Myślałam,że już niepotrzebny-wyrzuciłam.kluczyk

Zgubiłam kluczyk do skrzynki pocztowej,potem sobie przypomniałam,że mam jeszcze jeden zapasowy.Cóż to był oczywiście ten,który jako niepotrzebny wyrzuciłam.

Muszę się spytać listonoszki,gdzie mam się po następny udać

Categories: Wkurza mnie | 6 Komentarzy

Zobacz wpisy

6 thoughts on “Kluczyk

  1. Z tego wniosek, że kluczyki należy opisywać. Jakaś przyklejona metka nie zawadzi:-)

  2. A u mnie nadmiar kluczyków..
    😉

  3. oj znam ten ból, kiedyś zrobiłam dokladnie to samo. Na poczcie wydali mi nowy kluczek, musiałam się udac osobiście i wylegitymowac 😉

  4. Swojego czasu w przypływie pewnych emocji wzięłam pudełko w którym były moje szpargałki, min. pamiętniki, listy od różnych osób, nawet listy ze szkoły podstawowej, itd, itp…to była moja skarbnica, a że żyłam poniekąd przeszłością, wracałam w przeszłość postanowiłam się pozbyć tego co było, podarłam wszystko, wyrzuciłam, … teraz po latach żałuję, nie cofnę czasu, podarłam swoją przeszłość, urywki z życia, słowa, radości, i smutki, podarłam i wyrzuciłam, a przecież to jest we mnie, ułudą było myślenie, że mogę się pozbyć części swojego życia :)) ……….. czasami bez zastanowienia wyrzucamy coś, a potem okazuje się, że potrzebne 🙂

  5. Uśmiałam się….jakie prawdziwe jest stwierdzenie…jeżeli to wyrzucisz, od razu będziesz tego potrzebować:))

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

