Ona

Film ” Ona „(„Her”), to nie kolejny film o miłości damsko- męskiej, a o związku mężczyzny z systemem operacyjnym. Przyjemny obraz, w którym główną rolę odgrywa dialog. Obiekt uczuć złożony jest z materii, jednak innej niż nasza ludzka materia cielesna, a mimo to, nie ma przeszkód, aby między tak różnymi bytami powstało coś, co możemy nazwać miłością. Problem w tym, że nie do końca znamy możliwości sztucznej inteligencji, która włączona do życia, może stać się dla zwykłego człowieka nieuchwytna.

Film ten jest przyjemny, utrzymany w lekkiej, zabawnej konwencji. Jednak skłania do refleksji i dlatego warty jest obejrzenia. Dla mnie jest to film o ludzkich możliwościach i ograniczeniach, z których często nie zdajemy sobie sprawy.

Czym jest miłość? Czy jest czymś, co dzięki dwóm bytom się tworzy i znika, kiedy byty te nie są już jednością? Czy może jest wyłącznie wytworem naszego umysłu, piękną imaginacją, w którą tak bardzo chcemy wierzyć?

ona

Categories: Filmu świat | 4 komentarze

Zobacz wpisy

4 thoughts on “Ona

  1. nie ogladalam ale po rekomendacji warto obejrzec zwlaszcza ze lubie taka fabule ..

  2. Zaciekawiła mnie Twoja recenzja, mam ochotę na taki właśnie film:))

  3. Co do pytania pod koniec, powiem Ci – sam już nie wiem… Ale recenzja i mnie zaciekawiła. Trzeba będzie kiedyś obejrzeć 🙂

  4. Widziałam…..i bardzo mi się podobał.
    Przecież i teraz zdarzają sie nam wirtualne zauroczenia….znalazłam w tym podobieństwo

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

