Lwy

W duńskim zoo zabito cztery lwy – dwa dorosłe osobniki, a także dwoje młodych. Władze ogrodu zoologicznego tłumaczą decyzje o zabiciu zwierząt „brakiem miejsc, dbaniem o pulę genów oraz prawami natury”.
Wcześniej w tym samym ZOO publicznie zastrzelono i poćwiartowano zdrową żyrafę.
lew

Jestem przeciwniczką wykorzystywania zwierząt w cyrku (dlatego mimo szczerego podziwu dla ludzkich umiejętności-nie chodzę).

ZOO to inna sprawa.Człowiek zabrał zwierzętom wolność,pozbawił instynktu przetrwania -dlatego powinien wziąć na siebie funkcję opiekuńczą.

Ogrody zoologiczne nie mogą istnieć na prawach natury-bo tylko wolność zwierząt jest tego gwarantem.

 

Categories: Moje zdanie | 12 komentarzy

Zobacz wpisy

12 thoughts on “Lwy

  1. Zaczęłam się zastanawiać, czy osoba podejmująca decyzje w tych sprawach, jest zdrowa psychicznie… 😦

  2. JanToni341blogspot.com

    U nas na Polu Mokotowskim,
    jesienią wycięli kilkanaście
    starych (obwód karpy ponad 4m)
    topoli, ale za to otrzymałem
    widok z okna (łazienki) na
    Bibliotekę Narodową.

  3. Nie rozumiem i nie zrozumiem tego. Własnie dziś rozmawiałam na temat tamtej zabitej żyrafy, że któryś z polskich ogrodów zoo chciał zakupić żyrafę, zwracał się m.in do zoo w Kopenhadze i oni NIE MIELI żyrafy do sprzedania, czy oddania.
    Dyrektor tego kopenhaskiego zoo jest chyba szalony. Bo, ze nie ma serca, to pewne.

  4. Asenato ,brak słów. Serce boli….

  5. Jaskółka

    Zrobiło mi się wręcz niedobrze:( Jakim prawem? Jeżeli się to powtarza, to znaczy, że to już nie ogród zoologiczny.

  6. Widze ze mamy taki sam poglad jesli chodzi o zwierzeta.Cyrku nigdy nie lubilam nawet jako dziecko.To jak traktujemy zwierzaki swiadczy o nas samych,niestety nie najlepiej.Oj cisnie mi sie na usta wiele ,ale sie powstrzymam.
    Pozdrawiam serdecznie.

  7. Zabicie, a właściwie bezwzględny mord na bezbronnych zwierzętach uważam za ohydne barbarzyństwo i to w kraju należącym do oświeconego Zachodu!
    serdeczności

  8. kocham dzikie zwierzęta oczywiście na odległość…lwy są przecudowne, jak się na nie człek patrzy to ma się ochotę przytulić i wtulić w tą grzywę noooo bynajmniej ja mam takie odczucie 🙂

  9. ps. Asenatko ja również jestem na NIE aby zwierzęta uczestniczyły w pokazach cyrkowych, jakie by nie były, ludzie się śmieją nie myśląc, że ktoś pozbawił takiego zwierzaka wolności, ciekawa jestem jakie by miał uczucia człowiek jakby zamknąć go w klatce i kazać mu robić coś na rozkaz pod publikę, …

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

