Bólu ciąg dalszy

Pożyczyłam sobie kule i dowlokłam się jakoś do pana ortopedy.Poczekalnie była pełna ludzi,ponad trzy godziny grzecznie pod drzwiami czekałam.

Specjalista skierowanie wziął,o powód przyjścia spytał,potem orzekł,że nogę musi zobaczyć.Żeby tylko na oglądaniu się kulaskończyło,ale on ją zaczął na wszystkie kierunki wykręcać.

Ból  niesamowity.

Potem stwierdził,że może to stan zapalny,może coś innego (co!!!).

I….wypisał informację dla lekarza rodzinnego,który ma teraz zadecydować jak mnie leczyć.

No to na co mi taki specjalista,który leczyć nie chce?

Categories: Moja skromna osoba | 7 komentarzy

Zobacz wpisy

7 thoughts on “Bólu ciąg dalszy

  1. Nie wiem gdzie ty mieszkasz, że masz takich lekarzy, ja zawsze najpierw idę do rodzinnego. Jak Ci nie pomogą przyjedz do mnie ; )

  2. chyba żartujesz, nie nakrzyczałaś na niego.. przecież to jakiś koszmar…

  3. Cyrk! I jak tu się dziwić, że ludzi żółć zalewa.

  4. Asentako mam nadzieję, że wszystko zakończy się pomyślnie, tak jak ci wcześniej pisałam, może to być stan zapalny, mam nadzieję, że lekarz rodzinny da ci serię zastrzyków i że, po nich ból ustąpi tak jak u mnie .. moje wyniki takie sob ie, mam zwyrodnienia w kolanach, itd, szkoda pisać wrrr .. teraz muszę się tylko znowu zapisać do ortopedy echh ……..

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

