Kraj Raj

1-25_lat_czerwony-01 (1)1

Wczoraj w „Kropce nad i”Wojciech Pszoniak powiedział,że  –Nie ma kraju-raju.

I ja się z tym zgadzam.

Pamiętam wybory,karteczki na których zapisane mieliśmy na kogo głosować.I nadzieję na zmiany.Na lepszy los.

Niestety może nie wszystko wyszło tak jak sobie wymarzyliśmy.

Według mnie jest za duża  przepaść między tymi ,którym się udało odnaleźć w nowej rzeczywistości.A  tymi.którzy się niestety nie załapali na Pociąg Dobrobytu.Z różnych przyczyn.

Ale mimo wszystko trzeba docenić to co mamy.

Więc cieszmy się.

Categories: Wydarzenia | 13 komentarzy

Zobacz wpisy

13 thoughts on “Kraj Raj

  1. Też zgadzam się z tym wszystkim.dziwnie jest w tym kraju.Pozdrawiam.

  2. Jantoni341.blogspot.com

    Zdrowi i chorzy,
    wszyscy chcą pożyć.

  3. Oj, duża ta przepaść , o której piszesz!
    Zgadzam się z Tobą Asenato!

  4. ja pamiętam wiele obietnic zaciskanie pasa, trzy razy tak itp.itd. Ale narzekanie to podobno nasz sport narodowy, więc nie narzekajmy i cieszmy się z tego co mamy 🙂

  5. Choć niby jest źle, to tak naprawdę żyjemy w najlepszych czasach jakie dotąd były!!! Mogę spać spokojnie wiedząc, że moje dziecko nie umrze na durny szkorbut, że jutro nie będzie co włożyć do garnka, że jakaś hołota z mieczami nie zrabuje i nie spali mojego gospodarstwa. Choć nie mam grosza przy tyłku, chwilowo to nawet nie stać mnie na pomalowanie 15 centymetrowych odrostów, a o wakacjach to będę sobie mogła pomarzyć za kilka lat, to i tak jest mi wspaniale!!! Mam stary telefon co się zacina, ale jeszcze dzwoni, mam same ciuchy z ciuchlandów, ale mam co na siebie włożyć, mam Internet, a jak ząb boli to trochę się naczekam, ale jakoś mi go zaleczą:). Nie wiem komu mam za to dziękować, ale dziękuję 🙂

  6. Congratulation!

  7. Pozdrawiam życząc miłego piątku.

  8. Prawda jest taka, że idąc na wybory nie ma na kogo zagłosować.. Bardzo duża część ludzi się poddaje i nie głosuje. Oczywiście to złe podejście ale ich rozumiem. W końcu idąc głosować każdy chce wybrać osobę która coś zmieni a z roku na rok jest coraz gorzej!!
    Widzie komentarz, który mówi, że może być gorzej i powinniśmy się cieszyć bo mamy co jeść hmm pytanie brzmi czy na te czasy kiedy jesteśmy wolnym krajem możemy wprowadzać zmiany, kraj zbiera ciężkie pieniądze od podatników można inwestować a widać tylko jak rosną podwyżki zarobków posłów a brak kasy na zwykłych ludzi,na szkoły szpitale nie mówiąc o dorodniejszych sprawach to czy wszystko jest w porządku i nie powinnyśmy się martwić … gdy wszystko się pomału sypie… Chcę powiedzieć, że za kilka lat tych pięknych zmian naszych mądrych posłów faktycznie możemy głodować bo do tego wszystko dąży.

    Kto ma wpływ jak nie my !!???! MY wybieramy wciąż te same osoby ..MY !!! Mamy ogromny wpływ na to kto wchodzi do rządu . I możemy się buntować zwłaszcza patrząc na to co się dzisiaj dzieje w naszym kraju. Takie cięcia się robi z kasą coraz wyższe podatki a dług Polski wcale nie maleje wręcz przeciwnie rośnie w zastraszającym tempie. Jeśli ktoś chce wiedzieć to wynosi około BILIONA!!! pomyślmy co da eis zrobić bo zawszę jest wyjście z sytuacyjni..

    dziękuje za uwagę 😉 wątpię żeby komuś chciało się to czytać :p

  9. Każdy ustrój, każda epoka ma jakieś swoje mankamenty…nie ma Kraju-Raju…i też się z tym zgadzam. Trzeba się po prostu starać żyć i działać możliwie jak najlepiej w ramach tego, co jest nam dostępne…

    Ale powiem Ci, że nie rozumiem tych szumnych haseł. 25 wolności OD CZEGO? Zmienił się tylko system, a nie mechanizmy rządzące światem…a już na pewno nie ludzie.

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

