Nagroda numer 3

Nagrody spadają na mnie jak grad meteorytów 😉

Tym razem od MM

1. Najlepszy prezent jaki otrzymałeś/otrzymałaś?

Jak miałam z dwa lata dostałam maskotkę małpkę . Jest ze mną do teraz ,to znaczy…bardzo długo.

*

2. Co wzbogaca człowieka?

Życie.Wszystko cokolwiek człowiek doświadcza.

*

3. Telefon czy Komputer?

Komputer jeżeli mam już wybrać.

*

4. Spotkanie z znajomymi czy książka?

Książki to mój świat.

Znajomych się spotyka na krótko.Co innego rodzina i przyjaciele.Ale o prawdziwych przyjaciół coraz trudniej.

*

5. Film w TV czy wyjście do Kina?

Obojętnie TV czy Kino

ważne,żeby coś dobrego było do obejrzenia.

Multikina omijam z daleka.

*

 

6. Motto życiowe twoje to: … ?

Que sera,sera

czyli

co ma być to będzie

*

7. Najlepszy pomysł na urlop/wakacje?

Las,jezioro i święty spokój

*

8. Czego najbardziej nie znosisz?

Chamstwa,nietolerancji, obłudy.

I powoli swojego odbicia w lustrze 😉

*

9. Piosenka twojego dzieciństwa?

Zapamiętałam piosenkę o Emilii

nawet w necie znalazłam tekst.Na „jutubie” też jest ,ale jak dla mnie tragiczne wykonanie,więc nie zamieszczam.

Na skraju lasu domek stał – drewniany, pochylony.

Mieszkał w nim stary, biedny drwal, co ludzką nędzę znał.

Miał on córeczkę róży kwiat, co miała 8 latek.

Dla niej pracował, dla niej żył, w niej widział cały świat.

Emilio, Ty moje dziecię..

Emilio, Jam starzec Twój..

Tę troskę, która Cię gniecie..

Ja biorę na starca garb..

Gdy ukończyła 16 lat rzuciła ojca swego, rzuciła swój rodzinny dom, gdzie matka zmarła jej.

Teraz w Warszawie bawi się i hula całe noce.

Wokół amantów siebie ma, w dancingach bawi się.

A gdy w zimową, jasną noc do auta wsiadała, szofer jej podawał koc, wtem starzec zjawił się.

Wyjęła z torebki monet pięć i rzekła idźcież z Bogiem.

Ja dla was czasu nie mam dziś, bo spieszę się na bal.

Modne auto ruszyło w dal i znikło hen za rogiem.

Zniknął też stary, biedny drwal co ludzką nędze znał.

Nazajutrz kurier donosi, że stary drwal umiera.

Doznała Emilia ciężki los, widzenie miała w nocy.

Widziała ojca „siwy włos” słyszała „drżący głos”.

Emilio, Przeklęte dziecię..

Emilio, Mnie nie ma już..

Przez Ciebie, ginę na świecie..

Zgiń i Ty, ma córko, zgiń..

10. Morze czy Góry?

Zawsze morze,wszak Bałtyk „mój”

*

11. Pies czy kot?

I pies

i kot

Bez ich obecności nie wyobrażam sobie życia.

Zdjęcie0561

Categories: Nagrody | 8 Komentarzy

Zobacz wpisy

8 thoughts on “Nagroda numer 3

  1. Gratuluję nagród – w pełni zasłużonych, patrząc na to, co i jak tu piszesz 😉

    A w tym poście pod 4 i 7 podpisuję się wszystkimi czterema kończyma… Podpisałbym się też pod 11, gdybym miał wymarzonego psa… 🙂

  2. Ja również, gratuluję Ci Asenato tak zacnego wyróżnienia. Podpisuję się pod punktem 11, ponieważ posiadam dwa wspaniałe pieski Alpika i Miłkę oraz moją kochaną kotusię Kinię. Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuje, za wizytę i komentarz pod moim tekstem. Miłego i jeszcze słonecznego dnia życzę.

  3. :))) gdybym wiedziała ,że tak Cię zasypią , to darowałabym Ci spokój a nie nominację ;))
    zauważyłaś ,że tak trochę podobnie patrzymy na świat ?;))

  4. Udział w łańcuszku to nagroda? 😛

    • To ma przy okazji być taka promocja innych blogów.
      Ja też powinnam nominować,ale chwilowo nie ma pomysłu na w miarę inteligentne pytania 😉

  5. Asenato, z wielu przyczyn usunęłam blogi i pozostawiłam tylko ten jeden, oto jego wejściowy adres:

    http://historia-zapisana-czasem.blogspot.com

    Wyjaśnienie, co i dlaczego znajduje się w mojej dzisiejszej notce. Dziękuje, za wszystkie Twoje komentarze, na usuniętych stronach i przepraszam Cię, że już wraz ze stronami ich nie ma. Jednakże wiedz, że każde Twoje spisane w nich słowo zapisało się również, na moim sercu, gdzie pozostaną na zawsze. Jeśli, masz ochotę nadal mnie czytać, to zapraszam Cię do mojej Biblioteki. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę Tobie pełnego radości i słońca dnia…

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

