5 lat

Postanowiłam założyć bloga.

Wszyscy gdzieś tam mają już swoje miejsce w wirtualnej rzeczywistości.Czas na mnie.

W Polsce ostatnio albo się pisze,albo gotuje.

Ja z gotowaniem jestem na bakier,więc spróbuje (może się uda) do blogowej społeczności dołączyć.

 

Tak napisałam równo 5 lat temu.

Znaczy to,że Wiedźmowisko (czyli autorka) z tej okazji kieliszeczek nalewki wiśniowej własnej roboty wypić chyba powinna.

 

A przy okazji dziękuję Wszystkim

którzy ze mną Byli i Będą

Categories: Duperelki | 10 komentarzy

Zobacz wpisy

10 thoughts on “5 lat

  1. Jest co świętować:) Życzę Ci kolejnych 5×5 w blogosferze i obyś czerpała z tego hobby jak najwięcej radości:))

  2. Przyłączam się do toastu. Szczerze podziwiam piękne fotografie.

  3. Asenato, jubileuszowe serdeczności! 🙂

    Pozdrawiam Ciebie i Twoich Gości…

  4. Sympatyczna rocznica 🙂

  5. wszystkiego dobrego i blogowania dalszego życzę !

  6. Jeszcze raz Wszystkim DZIĘKUJĘ

  7. 🙂 Gratuluję ! naleweczką bzową opijam rocznicę okrągłą 🙂 Twoje zdrowie !

  8. Jantoni341.blogspot.com

    Ale czasem też tak bywa,
    że głupoty nie odkrywasz.

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

