Poprawa nastroju

Jak to u mnie bywa z początkiem jesieni troszkę  mnie przewiało,troszkę mi „siadło” na astmę.

1349026091_9y1vjw_600

A konkretnie to jak zwykle ,że pozwolę sobie napisać –udupiło mnie na amen.Może powinnam to w innych słowach wyrazić,ale nieraz nie można inaczej.

Teraz jest już lepiej,ale i tak z domu na razie nie wychodzę.

A  jeszcze na to wszystko zaczęłam czytać książki o czasach kiedy biedne kobiety na stosy posyłano.To tak w ramach poprawy nastroju.

 

Categories: Moja skromna osoba | 6 Komentarzy

Zobacz wpisy

6 thoughts on “Poprawa nastroju

  1. Zdrówka, zdrówka..!

  2. Byle do wiosny,a później już będzie z górki:-)

  3. Jantoni341.blogspot.com

    A ja co dzień „Aktimelek”
    i zdrów w tydzień i niedzielę.

  4. fotografka90

    A ja się trzymałam i też się zakichałam. 2 tydzień mnie męczy, ale domowe sposoby chyba powoli dają radę. Zdrówka!

  5. czarownicazbagien

    Miód manuka pomaga, choć drogi jest. Polecam wodę z cytryną i miodem, nawet tym naszym polskim. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia

  6. Przypomniałaś mi jak będąc kontuzjowaną ( skręcenie stawu kolanowego) wymysliłam sobie remont sypialni:) to apropos kobiet palonych na stosie;)
    zdrówka i polecam sinulan forte ziołowe w aptece , ale skuteczne:) wypróbowane 🙂

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

