Rozmowy w rejestracji

Miejsce akcji-Rejestracja Okulistyczna

grudzień 2014

ja– chciałabym się zapisać na wizytę

pani-proszę przyjść w styczniu ,bo na nowy rok nie zapisujemy

początek stycznia 2015

ja– chciałabym się zapisać na wizytę

pani-proszę dowiadywać się później

koniec stycznia 2015

ja-chciałabym się zapisać na wizytę

pani -skierowanie poproszę

ja-skierowanie?Przecież ja co roku chodzę na kontrolę?

pani-od tego roku zmieniły się przepisy i trzeba mieć skierowanie

ja-dobrze,to ja załatwię u lekarza rodzinnego.Poproszę tylko o zarezerwowanie terminu

pani-bez skierowania nie można

początek marca  2015

ja-chciałabym się zapisać na wizytę

pani-do czerwca wszystkie terminy zajęte.Proszę dowiadywać się później

ja-to może zarejestruje mnie pani na druga połowę roku

pani-nie mogę

Categories: Wkurza mnie | 26 komentarzy

Zobacz wpisy

26 thoughts on “Rozmowy w rejestracji

  1. Na pociechę proszę przeczytać „Szamana””. jak w XIX w. w erze przed eterowej na żywca nogi ucinali i wyciągali kamienie z pęcherza. Pozdrawiam.

  2. Jantoni341.blogspot.com

    Na dermatologa czekałem miesiąc,
    ale do chirurga tylko tydzień.
    Wszystkim życzę… zdrówka!

  3. Zastanawia sens wprowadzenia skierowań od rodzinnego do okulistów. NFZ żadnych oszczędności z tego mieć nie będzie. Przecież już teraz jak ktoś nie chciał czekać i tak szedł prywatnie, a zdesperowanych, chcących zaoszczędzić te 50 zł (najmniej) za wizytę dodatkowe utrudnienia i tak nie zniechęcą.

  4. Na tym właśnie polega „reforma”, by wymusić na pacjentach leczenie prywatne.
    Przykład z działki onkologicznej – płatna wizyta – termin w ciągu 10 dni, a w ramach NFZ – koniec maja (tego roku, hehe).

    • Jak ja bym przy moich wszystkich chorobach miała się leczyć prywatnie
      to dawno bym pod mostem skończyła z powodu bankructwa pieniężnego

      • Dlatego nie może być ZGODY na dalsze uniemożliwianie nam prawa do świadczeń w ramach ubezpieczenia. Być może jestem nieuleczalnie naiwna, ale może majowe wybory są coś w stanie zmienic. Chyba, ze zostawimy nasz kraj w takim status quo.

  5. Mam jedno skojarzenie: Pisz na Berdyczów, kurtka jego kancelaria!

  6. ortodonta na… 2018, a więc…

  7. Osobiście nienawidzę chodzic do lekaarza i unikam jak mogę

  8. Ja właśnie ruszam na walkę z NFZetem łódzkim… Bo mnie na czerwono wyświetla i mnie Pani do ginekologa nie wpuści… choć dziś muszę mieć zrobioną cytologię po leczeniu antybiotykiem…. 3majcie kciuki…

  9. Ha, skąd ja to znam. I w dodatku w każdej placówce inne wymagania ‚niech pani przyjdzie ze skierowaniem’, ‚ale po co pani przyszła, trzeba było dzwonić’, ‚przez telefon pani nie załatwi, trzeba osobiście’. Najlepiej przewidzieć kilka chorób naprzód i się na wszelki wypadek pozapisywać. A potem u lekarza „czemu pani tak późno przyszła, trzeba było wcześniej”. Mhmmmm… 😛

  10. Taką mamy rzeczywistość. Prosiłam recepcjonistki że zadzwonię po jakimś czasie i sprawdzą mi czy już jestem na zielono czy na czerwono… ale oczywiście one nie mogą przez telefon. Muszę godzinę czasu przebijać się przez miasto żeby pobyć minutę i się dowiedzieć osobiście…

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

