Pamiętam

Na mojej ulicy pomiędzy blokami rosną drzewa.Mają ponad siedemdziesiąt lat.

Pamiętam jak lata temu był taki zwyczaj ,że zbierało się i suszyło na herbatę kwiat lipy.

Pamiętam jak kiedyś moja kotka(Balbina jej było),na drzewo się wdrapała,ale zejść już się bała.Trzeba było ją ściągać.

Pamiętam jak ptaki zakładały gniazda i niestety zdarzało,że pod drzewami często leżały martwe pisklaki.Trzeba było je pochować.Pod tymi drzewami oczywiście.

Pamiętam jeszcze wiele rzeczy.Ja rosłam z tymi drzewami ,one się ze mną starzały

Wczoraj zjawiło się kilu panów i ścięło trzy zdrowe,piękne drzewa .Szybko im to poszło.Pieńki zabrali,gałęzie rozdrobnili i odjechali.Nie wiem dlaczego.I podobno to nie koniec.

Ale najsmutniejsze jest to ,że większość ludzi jest zadowolona,ponieważ

cytat „przynajmniej nie będą ptaki srały”.

linden flowers

Categories: Wkurza mnie | 4 komentarze

Zobacz wpisy

4 thoughts on “Pamiętam

  1. Wrrrrr……

  2. Jantoni341.blogspot.com

    U nas plaga srok
    i nie ma żadnego kosa!

  3. Może trzeba było zrobić miejsce na parking?

  4. smutne ale prawdziwe

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

