Co ma być,to będzie

No i po wyborach.

Moja sąsiadka powiedziała mi ,że nareszcie będzie żyła w wolnej Polsce.Tylko oczywiście PiS musi jeszcze wybory parlamentarne wygrać.Dyskusja zbędna- szanuje swoje zdrowie

Muszę przyznać,że jeszcze nigdy nie widziałam w ludziach takiego amoku.To był prawdziwy szał.Wracając z głosowania przez nieostrożność przyznałam się znajomej na kogo oddałam głos.Mało co a by mnie w tak zwaną glebę wgniotła.A  wydawała się w miarę normalna.

Dzięki wyborom poznałam prawdziwe oblicza sporej grupy moich sąsiadów i znajomych.Wiem ,że przed następnymi wyborami muszę ich omijać.Po co zaczynać jałowe dyskusje,które do niczego nie prowadzą.

Co nas czeka,czas pokaże-Co ma być,to będzie 

po

Categories: Moje zdanie | 9 Komentarzy

Zobacz wpisy

9 thoughts on “Co ma być,to będzie

  1. Nie od dziś wiadomo, że polityka dzieli ludzi. Dlatego lepiej nie wdawać się w takie dyskusje.

    Zacytuję jeszcze słowa Adama Wajraka:
    „Ja bardzo wszystkich proszę nie mówmy „w tym kraju”. Mówmy w naszym kraju. Cokolwiek o nim nie sądzimy to jest NASZ kraj” – bo niektórym ludziom wydaje się, że Polska od wczoraj zmieniła swoje położenie, odleciała w kosmos..;)

  2. Smutne to…
    Pozdrawiam serdecznie Asenato!

  3. Jantoni341.blogspot.com

    Za to do nas przylecą katolicy z krajów arabskich.

  4. czarownicazbagien

    Ja głośno mówię na kogo oddałam głos, mimo, że ta opcja, to nie moja bajka i nigdy taką nie była, ale zawiodłam się na PO i prezydencie Komorowskim. Był to dla mnie wybór między dżumą a cholerą, jednak postanowiłam dać szansę Dudzie. Jest młody, ambitny i może nie strzeli za granicą i w kraju tylu baboli, co B.K. przy okazji wizyt i spotkań. Jakoś nie spotkałam się z wyrazami niechęci, czy wrogości, mimo, że wielu moich znajomych, a nawet rodziny poparło B.K. Wkurza mnie tylko prasa i inne media. Jeszcze prezydent elekt nie zdążył wykonać żadnego ruchu, a już większość wydaje sądy, że będzie do kitu. Może zanim zaczniemy osądzać, dajmy szansę – niech pokaże, co potrafi i co chce zrobić i zrobi, a czego nie zrobi. Wówczas będzie czas na ocenę, nie teraz. Teraz, to można ocenić 5 lat poprzedniej prezydentury. Społeczeństwo już oceniło.
    Pozdrawiam.

    • Każdy będący pod mikrofonem i fleszem prędzej czy później
      „babola strzeli”

      Dajmy szansę Dudzie,nie obrażajmy Komorowskiego

  5. A najśmieszniejsze jest to, że my zwykli ludzie się emocjonujemy. Niektórzy by nawet pobili osobę, która glosowała na innego kandydata lub opcje polityczną a politycy świetnie się dogadują i ubijają swoje interesy. Warto o tym pamiętać zanim poniosą nas emocje;-))))

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

