Wczoraj

Wczoraj co mi się nie zdarza nie przeczytałam nawet małego fragmentu książki.Takie małe lenistwo mnie dopadło.Obejrzałam za to jeszcze raz „Hotel Marigold” oraz po raz pierwszy „Drugi Hotel Marigold”.

Dla poprawy nastroju i dla ulubionych dam kina (J.Dench,M.Smith) plus coraz bardziej docenionego prze ze mnie pana-Bill Nighy.

 

Categories: Duperelki | 1 komentarz

Zobacz wpisy

One thought on “Wczoraj

  1. Jantoni341.blogspot.com

    A ja to niestety
    czytałem… gazety.

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

