Kiedyś byłam

Jeżeli istnieje reinkarnacja *,to na pewno w poprzednim wcieleniu byłam mężczyzną.Byłam chasydem.

Dlaczego jestem tego pewna?Nie wiem,jak to po prostu czuje.Jakby cień dawnego żywota przenikał w nikłym procencie moją teraźniejszą egzystencję.Mężczyzną byłam dlatego,że moje istnienie koncentrowało się w centrum życia religijnego.A jak wiadomo kobiety u chasydów (jak zresztą w większości religii) zajmują niestety miejsce bardziej w „cieniu”

Mam  też dlatego bardzo osobisty stosunek do Narodu Wybranego**

*o moim rozumieniu bycia lub nie bycia po śmierci napiszę później

** opiszę go w późniejszych wpisach

 

Categories: Moja skromna osoba, Religijnie | Tagi: , | Dodaj komentarz

Zobacz wpisy

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

