Zdań kilka

Kończy się powoli luty,jakoś dotrwałam do dzisiaj bez mocniejszej wpadki chorobowej.To znaczy było kilka momentów,ale drobniejszego kalibru.

Momenty mocniejsze wyglądają u mnie tak,że leżę i z braku wdechu i wydechu gałki oczne wyłażą mi na zewnątrz.Takich momentów w tym  sezonie nie miałam,ale w poprzednich się zdarzały.

W moim podwórkowym środowisku szaleje grypa,a ja się niestety nie zaszczepiłam.

Jeden lekarz mówił,że można,a nawet trzeba;drugi,że tylko wtedy jeżeli zajdzie taka potrzeba.Potrzeby nie było,ale teraz mam strach wielki,że mi ktoś przez pomyłkę zarazka za darmo odda.Dlatego do niezidentyfikowanych obiektów ludzkich się nie zbliżam.A nawet jeżeli obiekt jest mi znany w  odległości bezpiecznej trzymam.

.

.

.

Aż się boję,a raczej nie wiem czy mi się  chce wypowiadać  na temat aktualnych wydarzeń.

Pędzimy ku jakiejś samozagładzie.A raczej wpędzają nas tam ci,którym zamarzyło się napisanie historii od nowa.Z własnymi bohaterami.A jak wiadomo na cokole jest tylko jedno miejsce,dlatego trzeba stojącego na nim-zrzucić, zdeptać,sponiewierać i osadzić swojego.

Jeżeli chodzi o Lecha Wałęsę.Na pewno nie jest on papierową,bezbarwna postacią.Może kiedyś podpisał,może coś powiedział.Może teraz jego wypowiedzi co w niektórych mogą budzić ironiczny uśmiech.Ale ja nie mam zamiaru go oceniać,a tym bardziej osądzać.Od tego powinni być inni ludzie-historycy.Ale nie powinni oni być zaangażowani w bieżącą politykę.

Widzę teraz tylko stado sępów czyhających nad ofiarą,którą będzie można w dogodnym momencie pożreć.

 

 

Categories: Moja skromna osoba, Moje zdanie | 5 komentarzy

Zobacz wpisy

5 thoughts on “Zdań kilka

  1. Jantoni341.blogspot.com

    Życzę szczęścia w zdrowiu!

  2. Wymiana bohaterów i zrzucanie ich z cokołów nie byłoby możliwe bez zapotrzebowania na takie ogólnonarodowe “igrzyska”. Jakkolwiek pradoksalnie to zabrzmi, najbardziej hałaśliwi (choć nie zawsze szczerzy) obrońcy Wałęsy też w nich ochoczo biorą udział, ku uciesze animatorów tej imprezy.
    Problem w tym, że jako naród historii nie szanujemy, zamiast tego uprawiając “politykę historyczną”, polegającą na wymazywaniu z pamięci wszystkiego, z czym nam nie po drodze (vide odmawianie jakichkolwiek osiągnięć “słusznie minionej” epoce PRL z jednej strony, i wybielanie niewygodnych faktów z epok “słusznie upamiętnianych” jako wyłącznie bohaterskie i/lub martyrologiczne).

    • Bo w ludziach od dawien dawna igrzyska w cenie
      może co niektórzy żałują tylko,że kilku lwów na przeciwnika wypuścić teraz jakoś nie wypada

  3. czarownicazbagien

    A ja się zastanawiam, co się teraz w tle aż tak ważnego dzieje, od czego należy odwrócić naszą uwagę, rozpętując po raz kolejny aferę teczkową? I kogo to obchodzi, co pisała do Kiszczaka Beata Tyszkiewicz? Już nawet za prywatną korespondencję się biorą. Żal dupę ściska.

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

