Urodziny trochę za okrągłe

Urodziny dzisiaj mam.Takie rzec można okrągłe.Albo nawet za okrągłe.Osiągnęłam tak zwany szczyt,teraz czeka mnie już tylko powolne schodzenie w dół.

Na całe szczęścia należę do osób,które ze spokojem poddają się przemijalności ludzkiego istnienia.Tak musi być.

Żeby się wczuć w swój wiek stateczny i mimo wszystko zadumać nad utraconą młodością

słucham-Edyta Górniak „Lata młode

Lata moje lata moje młode
Ach przepadły jak kamienie w wodę
Tak mi tęskno tak mi żal
Gdy obracam oczy w dal
W życia mego ranek i pogodę

Jakie mi was odebrały czary
Świat zielony był a dziś jest szary
Uśmiechami witał mnie
Aż nie mogę pojąć że
Taki był szczęśliwy nie do wiary

Tak niedawno było to tak blisko
Matki twarz schylona nad kołyską
W mroku śpiewa mi do snu
Widzę ją nad sobą tu
Co się stało gdzie to poszło wszystko

Połóż mi na czole swoje ręce
Wróć mi moją młodość w tej piosence
Ach jak szybko minął czas
Ja już nie odszukam was
Lata młode lata me dziecięce

Categories: Moja skromna osoba, Muzycznie | 16 Komentarzy

Zobacz wpisy

16 thoughts on “Urodziny trochę za okrągłe

  1. Zdrowia przede wszystkim życzę i tej ciekawości Świata, ludzi i Ducha, którą Pani ma.

    • Pięknie dziękuję.Ciekawość świata i Ducha ma się dobrze.Niestety powoli coraz mniej ciekawa jestem niektórych ludzi.

  2. Wszystkiego, co dobre! Zdrowia i nieustającej pogody ducha!:))

  3. wspaniale być dzieckiem…, ale na nie…szczęście wszyscy się starzejemy… choroby też łapią nas wszystkich choć różnorodne i z różnym nasileniem… nie mniej każdy człowiek to skarb i niesie ze sobą wiele uczuć, emocji… życzę byś zawsze miała te najlepsze wobec Ciebie i Ty dla innych 🙂 Pozdrawiam serdecznie – dobrego życia życzę! 🙂

  4. Hebius

    Najlepszego 🙂

  5. Okrągłe to doskonałe, więc jest z czego się cieszyć:-)

  6. Wszystkiego najlepszego, jako, ze to jest zawsze przed Tobą. Najlepsze lata, najlepszy czas 🙂

  7. Jantoni341.blogspot.com

    Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka!!!

  8. Spóżnione, lecz jak najbardzeij szczere
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO , ZDROWIA I POGODY DUCHA
    DROGIEJ JUBILATCE! 😀

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

