Niedziela z Kościołem

Mam taki zwyczaj że wraz z nadejściem wiosny zaczynam sezon  zwany Niedzielą z Kościołem.To znaczy co tydzień wybieram się na mszę ,po kolei do wszystkich kościołów (wyznań wszelakich) jakie są w bliższej i dalszej okolicy.Jest ich sporo.

Jeden kościół omijam z daleka-mój parafialny.Większość znajomych myśli,żem zatwardziała ateistka.I jak się kiedyś w „rodzinnym” kościele pojawiłam to jedna starsza wiekiem sąsiadka pobladła.Chyba pomyślała,że tak zwany koniec świata w niedługim czasie nastąpi-bo ja progi kościoła przestąpiłam.A ja się nie chce przyczynić do niczyjego „nagłego zejścia”.

Sezon chciałam zainicjować dzisiaj,ale niestety odczytywany był akurat list biskupów w sprawie całkowitego zakazu aborcji.Musiałabym wyjść w trakcie czytania (rok temu tak zrobiłam jak była jakaś agitacja ruchu pro-life). Dlatego postanowiłam przeczekać.

Odbyły się dzisiaj demonstracje KOD-u oraz przeciwników zaostrzania przepisów aborcyjnych.Popieram obie.

 Co skandowali przeciwnicy całkowitego zakazu aborcji polityka.pl


Co skandowali przeciwnicy całkowitego zakazu aborcji
polityka.pl

Categories: Wydarzenia | 5 komentarzy

Zobacz wpisy

5 thoughts on “Niedziela z Kościołem

  1. Jantoni341.blogspot.com

    Chyba to jest niestety
    zniewolenie kobiety.

  2. nie – dla każdego fanatyka!

  3. W kościołach w całej Polsce odczytywany był dziś list Episkopatu w sprawie aborcji.
    W naszym kościele nie byl czytany bo zawsze w pierwsza niedziele miesiąca mamy krótkie nabożeństwo do milosierdzia bożego ,list bedzie czytany w przyszła niedzielę nie wiem jaka bedzie reakcja naszych kobiet czy parafian ale uważam że czlowiek – kobieta jest rozumnym stworzeniem i wie co nalezy zrobic .Nie kwestionuje piatego przykazania bo nie wolno zabijać !to ciezki grzech ale nie mnie to oceniać jestem matką dwoch mężczyzn oraz babcią (nigdy nie musialam wybierać co jest ważne bylam dwa razy w ciąży i szczesliwie urodzilam )życzę wszystkim kobietą matką czystego sumienia oraz mężom i ojcom serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie

  4. U nas też nie czytali. Tzn. nie wiem tak naprawdę co było „u nas”, bo tak jak Ty – do siebie rzadko chodzę. Najczęściej pojawiam się u dominikanów we Wrocławiu – kazania są mądre i bez polityki, bo to przecież czasem już zdzierżyć nie można.

    Ciekawe, że mamy dość podobne wpisy na swoich blogach – bo 3 kwietnia też pisałam o kościele i też chciałabym rozpocząć kościołowy maraton niedzielny, chociaż idea jest taka, że odwiedzać będę małe wiejskie kościółki. Udało mi się w takim być ostatnio i bardzo miło mnie zaskoczyło zarówno kazanie, jak i cała atmosfera kościółka. Nic o aborcji nie mówili, słowem nie pisnęli i żadnego komunikatu nie odczytywali.

    Mniej szczęścia miałam podczas Wigilii Paschalnej połączonej z Procesją Rezurekcyjną – kazanie o gejach, Dobrej Zmianie i jedynej słusznej drodze. Takie kazanie w Święta! Toż to skandal przecież! Dobrze chociaż, że podczas procesji fajerwerki puszczali (serio :)), bo się człowiek odstresować mógł trochę.

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

