Wiosna w pełni

Wiosna w pełni.Trzeba było wziąć się za porządki w ogródku.Co prawda do wielkich on nie należy,ale zawsze robota się znajdzie.

Wyniosłam kilka worów starych liści,naniosłam nowej ziemi,wyrwałam chwasty,Pod każdy krzaczek wysypałam nawóz,pod choinki nasypałam kory,poobcinałam uschnięte gałęzie brzozy.I tak przez trzy dni.Ale to jak na razie z jednej strony ,od poniedziałku

Oprócz ogródka mam jeszcze trawnik przed domem.Tym miejscem zarządza Szanowna Rodzicielka-rządzą jak na razie bratki we wszystkich dostępnych kolorach.

Moje stare kości po zimowym bezruchu odczuły kilka dni pracy nader boleśnie niestety.

bratki

Categories: Duperelki | 5 Komentarzy

Zobacz wpisy

5 thoughts on “Wiosna w pełni

  1. Bratki wyglądają cudownie. Zawsze zachwycała mnie viola tricolor swą prostotą i takim, rzdkim w naturze, niewymuszonym wdziękiem!
    ściskam, pozdrawiam i zapraszam

  2. Rozpoczeła sie upragniona wiosna i pracy przybyło musimy zrobic tzw. wiosenne porzadki a później cieszyć się dobrze ze jesteśmy zdrowi i w kościach strzyka ale to początek -przyzwyczaimy stawy do regularnych prac i będzie dobrze -barzo piękne bratki pozdrawiam wiosennie

  3. czarownicazbagien

    Uwielbiam bratki, są takie pyzate i uśmiechnięte 🙂
    A na działce też już zdążyłam dać sobie w kość.
    Pozdrawiam 🙂

  4. Wiosenne porządki mam już za sobą: teraz tylko czekać aż wszystko się zazieleni i zakwitnie. Chyba wchodzimy w najpiękniejszą i najbardziej optymistyczną porę roku.

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

