Rwa kulszowa

Jestem w 100% pewna,że w poprzednim życiu musiałam nieźle nagrzeszyć,bo tylko tym tłumaczyć sobie mogę wszelkie problemy zdrowotne,które mnie dopadają.

Co tym razem?? Rwa kulszowa!!

Jakiś czas temu miałam problemy z bólami w kolanie prawej nogi,teraz sprawa dotyczy lewej.

Zaczęło się bardzo niewinnie od lekkiego bólu tej części ciała która do siedzenia służy.Potem równie delikatnie zaczęłam odczuwać boleść całej nogi (łącznie ze stopą). Dałabym radę jakoś to wytrzymać.ale…

Jak mnie nagle,ciemną nocą  nogę cała wykręciło,to myślałam,że z bólu nie wytrzymam.Okropieństwo.Aż wspominać się nie chce.Miałam nadzieję do rana dotrwać i pomocy u doktor rodzinnej szukać.Niestety z nasilającego się bólu wytrzymać nie mogłam.Trzeba było wezwać pogotowie.

Dwóch panów przyjechało i po delikatnym badaniu stwierdzili,iż to najprawdopodobniej jest rwa kulszowa.Chcieli mnie nawet zabrać,ale szpitali to ja już mam po dziurki w nosie.Grzecznie odmówiłam.

Dostałam zastrzyk na uśmierzenie bólu i jakoś udało mi się zasnąć.

Aktualnie jestem na zastrzykach (pielęgniarka przychodzi) i środkach przeciwbólowych.Niby trochę lepiej,ale jeszcze duży ból odczuwam.I w domu niestety siedzieć muszę.

Categories: Moja skromna osoba | 7 Komentarzy

Zobacz wpisy

7 thoughts on “Rwa kulszowa

  1. zdrowia życzę !

  2. Ból to nie kara, to drastyczna formuła uświadamiania, że jeszcze żyjemy.
    Zdrowia, Asenato:-)

  3. MM

    Witam! Znam ten ból doskonale o życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Mała rada. Jak skończysz zastrzyki i będziesz miała remisję, radzę spróbować masażu i ćwiczeń by rwa szybko nie wróciła. Pozdrawiam

  4. Jantoni341.blogspot.com

    Życzę powrotu do zdrowia.

  5. na rwę kulszową najlepiej pomaga masaż mięśni na plecach w pobliżu kręgosłupa, rozciąganie ciała i wzmocnienie mięśni brzucha by nie nosić ciała tylko kręgosłupem ale mięśniami brzucha tez ….pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia

  6. Witam !To już chyba epidemia rwy kulszowej mnie ,,trzasło”w lewym biodrze ból nie do wytrzymania zaraz przeszło do prawej nogi nad kolano i boli i szczypie myslałam że przejdzie -marzenie.Byłam u lekarza rodzinnego ;zastrzyki i tabletki przeciw bolowe (to juz tydzień trochę lepiej ) życzę szybkiego powrotu do zdrowia koleżanko od rwy ha,ha ……serdecznie pozdrawiam

  7. czarownicazbagien

    Nie chcę Cię martwić, ale u mnie też tak się zaczęło. Rwa, ból lewej nogi od pośladka po palce, drętwienie, bezsenne noce, zastrzyki prze 3 miesiące i brak poprawy. W końcu neurolog poszedł po rozum do głowy i skierował mnie na tomograf. Okazało się, że dysk mi wypadł między kręgami L5 – S1 i uwiera na nerw kulszowy. Dopiero intensywna rehabilitacja wróciła mnie do życia. Trwało to pół roku od momentu stwierdzenia dyskopatii lędźwiowej. Radzę dobrze zdiagnozować, co Ci jest, żeby nie zrobić sobie większej krzywdy.
    Życzę szybkiej poprawy zdrowia i usunięcia przyczyny bólu. Wiem, co to znaczy i współczuję serdecznie

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

