Szare komórki

Jak zwykle w okresie jesienno -zimowym jestem gorszym stanie zdrowotnym.Skończyłam niedawno jeden antybiotyk na przypadłość cielesną,a już odezwała się inna-i znowu tylko antybiotykiem można ja zwalczyć.

Skutkuje to tym ,że nie mam motywacji to jakiegokolwiek działania-tylko „napoczęta” książka jest w stanie moje szare komórki zmusić do funkcjonowania.

Categories: Moja skromna osoba | 1 komentarz

Zobacz wpisy

One thought on “Szare komórki

  1. czarownicazbagien

    Mam nadzieję, że już kłopoty ze zdrowiem opanowane. Pozdrawiam i życzę dobrych, spokojnych Świąt

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

