Udało się

Jakoś udało mi się dotrwać w miarę dobrym stanie do końca stycznia.Teraz powinno być już tylko lepiej.Chociaż zawsze żyje w niepewności ,bo jak wiadomo „cieszy się starzec jak przeżyje marzec”. Co prawda nas miano staruszki jeszcze za wcześnie,ale pogoda różne figle płata.

Jak na razie udało mi się dotrzymać postanowienia-nie kupiłam żadnej książki chociaż mam już dwie na oku.

A tak przy okazji jak można papieża zmuszać ,żeby w filmie o tytule „Sztuka kochania” sceny nieskromne bez dublera pośladków grać musiał!! Chociaż nikt go nie zmuszał podobno sam chciał.

pa

*

 

 

Categories: Duperelki, Moja skromna osoba | 4 komentarze

Zobacz wpisy

4 thoughts on “Udało się

  1. A te posladki warte obejrzenia? 😉 Kciuki trzymam za dobra forme Twa.

  2. wartooo! świetny film, świetnie zagrany aż żal, że tak ciężkie życie miała osobowość XX wieku…
    pozdrawiam i ciepłego kwietnia maja itd życzę 🙂

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

