Nie mnie to oceniać .

I znowu rozległ się krzyk Wałęsa to Bolek!

Nikt z nas nie jest bez winy.Wałęsa też.Grzechów na swoim sumieniu ma sporo.Jednym z nich jest dla mnie to irytujące samouwielbienie.

Jeżeli kiedyś podpisał to może błędem było,że nie miał odwagi się do tego przyznać.A może tak jak mówił w telewizji Jarosław Kurski,Wałęsa wyparł to z siebie.Może nigdy nie było na to właściwej okazji.

Nie mnie to oceniać .Nie mam prawa!!

Nowa Historia - Interia

Nowa Historia – Interia

Z tego co wynika z wypowiedzi byłych współpracowników Wałęsy ,można wywnioskować,że sprawa”Bolka”była już znana dość wcześnie.Sam Jarosław Kaczyński popierał kandydaturę Wałęsy na prezydenta.Dlaczego wtedy mu to nie przeszkadzało?Jak ich drogi z różnych przyczyn się rozeszły zaczęło się wyciąganie sprawy współpracy.

A jaki jest cel ostateczny teraz prowadzonej nagonki przez ekipę Jarosława Kaczyńskiego?Ściągnąć Wałęsę z z pomnika symbolu „Solidarności” i na jego miejscu umieścić brata Lecha.A przy okazji patrząc na Lecha widzieć siebie.

Wałęsa jest postacią z krwi i kości, nie wydumanym bezpłciowym bohaterem.Można go nie lubić,można mu wytknąć wszelkie błędy,możne nie podzielać jego specyficznej filozofii życia.Ale nikt nie ma prawa zmieniać historii

Wałęsa to Solidarność,Solidarność to Wałęsa

Solidarność też to nasza wspólna droga ku Wolności

Categories: Moje zdanie | 3 komentarze

Zobacz wpisy

3 thoughts on “Nie mnie to oceniać .

  1. i nie mnie gdy nie poddana byłam próbie…

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

