Nie jest źle

Dzisiaj po raz pierwszy od dłuższego czasu nie padało,nie wiało-można było wyruszyć z domu,chociaż na trochę.

1l

Ja przez to ,że Pani Wiosna  z ciepłem w progi nie zawitała-przeziębienia się nabawiłam i w domu kisić się musiałam.Nastroju mi to nie poprawiło tylko chęci do wszelkiej aktywności zabrało

***

Przez cztery miesiące przeczytałam 33 książki,co daje 8,25 na miesiąc.Chyba nie jest żle?

Categories: Duperelki | 1 komentarz

Zobacz wpisy

One thought on “Nie jest źle

  1. U mnie też było ładnie, niestety musiałem się zająć porządkami w mieszkaniu. A czytelniczy przerób niezły.

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

