Daily Archives: 3 sierpnia 2017

Książki kupione w lipcu

W lipcu kupiłam TYLKO cztery książki

00101

1.„Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci. Historia Wandy Rutkiewicz”-Anna Kamińska

Bohaterki książki mam nadzieję nikomu przedstawiać nie muszę

2.„Gołębiarki „– Alice Hoffman

Opowiada o historii kilku kobiet podczas oblężenia przez legiony rzymskie izraelskiej twierdzy Masada.

3.„Opowieść podręcznej”– Margaret Atwood

Tę książkę czytają ostatnio wszyscy,więc muszę i ja

4.„Ja, Olga Hepnarová”– Roman Cílek

Historia ostatniej kobiety skazanej w Czechosłowacji na karę śmierci.

***

W sierpniu prawdopodobnie też coś kupię ,chociaż oczywiście nie powinnam.Ale nie mam siły z nałogiem walczyć

 

 

Categories: Książki moje | 4 komentarze

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.