Książki kupione w lipcu

W lipcu kupiłam TYLKO cztery książki

00101

1.„Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci. Historia Wandy Rutkiewicz”-Anna Kamińska

Bohaterki książki mam nadzieję nikomu przedstawiać nie muszę

2.„Gołębiarki „– Alice Hoffman

Opowiada o historii kilku kobiet podczas oblężenia przez legiony rzymskie izraelskiej twierdzy Masada.

3.„Opowieść podręcznej”– Margaret Atwood

Tę książkę czytają ostatnio wszyscy,więc muszę i ja

4.„Ja, Olga Hepnarová”– Roman Cílek

Historia ostatniej kobiety skazanej w Czechosłowacji na karę śmierci.

***

W sierpniu prawdopodobnie też coś kupię ,chociaż oczywiście nie powinnam.Ale nie mam siły z nałogiem walczyć

 

 

Categories: Książki moje | 4 komentarze

Zobacz wpisy

4 thoughts on “Książki kupione w lipcu

  1. Z jakim nałogiem? Cztery tytuły to jest całkiem rozsądna ilość. Bez problemu można wszystko przeczytać na bieżąco.

    • Tylko,że ja mam stosiki książek już dawniej kupionych,które przeczytać powinnam.
      Nigdy raczej nie czytam na bieżąco.

      I przyznam się,że zamówiłam już książki sierpniowe.Jak przyjdą to się pochwalę 😉

  2. nie walcz… niech Ci sprawiają radość 🙂 trzeba coś mieć w zanadrzu 😉 ja też mam nałóg, walczę ze zbieractwem… książki po przeczytaniu postanowiłam oddawać dalej 🙂 chyba nie czytam aż tak wiele, wolę kontakt z ludźmi na żywo, ale polecam na Twoje zdrowie wysłuchanie, a może przeczytanie Sergieja Łazariewa „Diagnostyka Karmy 🙂 to taki nowy kompan podróży ;). Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Książek bym nie oddała.Taka ze mnie straszna baba,że ja ich nawet pożyczać nie lubię.
      O „Diagnostyce Karmy” nie słyszałam,poszukam w necie informacji

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

